APARCAMENT A L’AIRE LLIURE APARCAMIENTO AL AIRE LIBRE

aparcament  al'aire lliure 01 A l’estiu, fer ombra als cotxes es converteix en una qüestió de seguretat en el treball. Els treballadors quan pleguen de la feina en l’hora en què el sol està més elevat es troben els cotxes molt calents. Obrir les portes és una acció indispensable abans de començar la carrera cap a casa.

Enguany se’na ha presentat l’oportunitat per pensar en com fer una marquesina per a cotxes per evitar l’asolellament directe dels cotxes i evitar riscos laborals.
Si bé ens agradava molt l’opció de cobrir en paral·lel a la façana, no hem trobat xapes plegades que siguin  aptes per cobrir en aquest sentit i totes les solucions porten a cobrir en perpendicular.
Llavors, cal anar a la mènsula.
Aquest tipus d’estructura està ja mol estudiada per cases comercials.
Per poder personalitzar el detall, hem arribat a la forma corba. Aquesta forma permet obtenir un petit estalvi en perfileria secundària gràcies a la curvatura de la xapa.

aparcament  al'aire lliure 01   En verano, hacer sombra a los coches se convierte en una cuestión de seguridad y prevención de riesgos laborales. Los trabajadores cuando acaban su jornada llegan al coche para la vuelta a casa y se encuentran los coches muy calientes. Abrir las puertas es una acción indispensable antes de empezar  el camino a casa. Este año se nos ha presentado la oportunidad para pensar una marquesina para coches y evitar el asoleamiento directo de los coches . Si bien nos gustaba mucho la opción de cubrir en paralelo a la fachada, no hemos encontrado chapas plegadas que sean aptas para cubrir en este sentido con baja pendiente ( amneos pendiente, mayor sombra) y todas las soluciones llevan a cubrir en perpendicular. LA solución más óptima és la ménsula, puesto que reduce los puntos de contacto con el terreno y por tanto, hay menos movimientos de tierra. Este tipo de estructura está ya muy estudiada por casas comerciales. Para poder personalizar el detalle, hemos llegado a la forma curva de la chapa. Esta forma permite obtener un pequeño ahorro en perfileria secundaria gracias a la curvatura de la chapa.

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